Algemene Leden Vergadering

door
1907 1907 mensen hebben dit evenement bekeken.

Op deze avond hebben we weer de Algemene Leden Vergadering  zoals voor de corona pandemie.

Deze wordt gehouden op de Hooizolder, inloop vanaf 19:30 uur, start vergadering 20.00 uur.

Na de pauze zal Mathiska Lont, boswachter bij Natuurmonumenten (de Wieden), een lezing houden over “de wondere wereld van de waterdiertjes”. Zie hieronder voor meer informatie.

De lezing van deze avond wordt gegeven door niemand minder dan Mathiska Lont. Zij zag als reisleider de halve wereld. Ze leidde gezelschappen langs de mooiste streken van Noord-Amerika, Nieuw-Zeeland en Europa en ontdekte dat mooiere natuurgebieden dan Nationaal Park Weerribben-Wieden uiterst schaars zijn. Als boswachter van Natuurmonumenten vaart ze sinds 2006 bezoekers door De Wieden. “’Hier wil ik varen’, zei ik vroeger al. Na al die jaren verwonder ik me nog dagelijks over de schoonheid van dit gebied. Volstrekt uniek in Nederland”, zegt de boswachter.

Mathiska is een deskundige op vele gebieden. Zij voer eind februari mee met de snoeiclub en Hans Houkema richting de eilandjes in de delta om beverburchten te zoeken. Voor vragen over de bever in ons gebied kunt u bij haar terecht, maar vanavond komt zij vertellen over waterdiertjes, omdat zij daar een speciale belangstelling voor heeft.

Om je te registreren voor deze gebeurtenis e-mail je gegevens naar info@natuurverenigingijsseldelta.nl

Registreer met behulp van webmail: Gmail / AOL / Yahoo / Outlook

Datum en tijd