Nominatie Groene lintje 2021

GroenLinks Kampen reikt elk jaar het Groene lintje uit aan een persoon of organisatie die zich inzet voor de natuur.

Dat doen ze vaak op Wereldmilieudag, een dag die in het leven is geroepen om bewustwording te creëren voor de milieuproblemen in onze wereld.

Dit jaar doen ze het iets anders: de verkiezing van het Groene lintje wordt op 5 juni a.s. geopend.

Een verkiezing tussen drie genomineerden: het Vogel en egelasiel, Vogelgroep Kampen en omstreken en Natuurvereniging IJsseldelta!

De stemming vindt plaats op de website van GroenLinks: www.groenlinkskampen.nl. Iedereen mag stemmen.

Wij roepen dan ook iedereen op om een stem uit te brengen en het liefst natuurlijk op de Natuurvereniging IJsseldelta!

De stemming sluit op 11 juni a.s. Op 12 juni a.s. maakt GroenLinks de winnaar bekend.