Aangepaste lezing donderdag 17 januari a.s. om 20.00 uur in het Danshuus de Vinkenhorst IJsselmuiden

De lezing van Klaas de Jonge  van a.s. donderdag over in de Ban van de Condor en Vogels op Texel gaat niet door wegens ziekte van Klaas de Jonge.

Gelukkig hebben wij Jan Vermeer  bereidt gevonden om een lezing te geven over de Keizerspinguïns.

Jan Vermeer was de oprichter en hoofdredacteur van het Natuurfotografie Magazine. Afgelopen jaar heeft hij het magazine overgedragen PiXFACTORY om zo weer meer tijd te krijgen om te reizen en te fotograferen. Jan reist voor zijn fotografie de hele wereld over.

De toegang is gratis voor leden van de Natuurvereniging, niet leden betalen EUR 5,– per persoon.

Locatie Danshuus De Vinkenhorst, Burgemeester Van Engelenweg 100, 8271 AV IJsselmuiden, de zaal is open om 19.30 uur en de lezing begint om 20.00 uur.

Deze avond wordt gesponsord door CameraNu.nl